14 Temmuz 2013 Pazar

Brokolili Makarna




        Makarna sevmeyen var mıdır bilemiyorum. Ben inanılmaz sevenlerdenim, özellikle değişik soslarla yapılmışsa her gün tabak tabak yiyebilirim :) Brokoli sevmeyenlerin ise olduğunu biliyoruz. Ama ben brokoliyi sevmiyorum diyen çoğu kişinin brokolinin tadını bile bilmediğini düşünüyorum :) Çünkü tadı bana göre her şekilde lezzetli... Ancak tattık yine de sevmiyoruz diyenlerin bile bu makarnayı severek yiyeceklerini düşünüyorum, iddialıyım :)))

        Malzemeler:

       250 gr makarna
       250 gram brokoli
       1 kuru soğan
       3-4 diş sarımsak
       3-4 yemek kaşığı zeytinyağı
       İsteğe göre ; üzerine serpmek için maydanoz, rende parmesan veya kaşar peyniri
       Tuz, karabiber
 
       Hazırlanışı:

      Brokoliyi yıkadım ve haşladım. Makarnaları, içine tuz eklediğim bol suda çok yumuşamayacak (al dente) şekilde haşladım. Soğanı ve sarımsağı çok ince kıydım. Zeytinyağı koyduğum bir tavaya baharatlarla birlikte ekledim ve biraz öldürdüm. Ardından sarımsak ezicisinden geçirdiğim haşlanmış brokolileri de ekledim. Biraz soteledikten sonra, haşladığım makarnaları da ekleyip, karıştırdım ve 5 dakika boyunca pişirdim. Üzerine maydanoz, kaşar peyniri veya parmesan peyniri rendeleyerek servis edebilirsiniz. Afiyet olsun :)





 

2 yorum:

  1. BIRAZ ONCE YORUM YAZDIK AMA GALBA OLMADI.BI DAHA YAZALIM ISTEDIK.AFYONDA OKUYAN 3 EV ARKADASIYIZ.MAKARNA CESIDI ARARKEN TARIFINIZE RASLADIK. GERCEKTEN COK GUZEL VE SAGLIKLI OLDU :) TESEKKURLER!!!

    YanıtlaSil