3 Ekim 2013 Perşembe

Tarçınlı ve Fındıklı Muffin




         Muffin tariflerime yenisini ekleme zamanı gelmiş sanırım :)) Önce mutfağınıza sinecek kokuyu düşünün,  ardından damağınızda bırakacağı tadı hayal edin :) Haydi mutfağa, şimdiden afiyet olsun...
   
         Malzemeler.
 
         3 yumurta
         1 su bardağı şeker
         1 su bardağı sıvı yağ
         1 su bardağı süt
         3 su bardağı un
         1 paket  vanilya
         1 paket kabartma tozu
         1/2 su bardağı çekilmiş fındık
         Tarçın

         Hazırlanışı:

         Yumurtaları şeker ile iyice köpürüp krema haline gelene kadar çırptım. Bu karışıma sıvı yağ ve sütü ekleyip, çırptım. Vanilya, kabartma tozu, tarçın ve fındığı ekleyerek kaşıkla karıştırdım. Son olarak elenmiş unu da ekleyip, kaşıkla karıştırarak, harmanladım. Önceden 180 dereceye ısıtılmış fırında 30-35 dk pişirdim. Tüm kek tariflerinde kekin sönmemesi için, ilk 20-25 dk kapağı açmamalısınız.Afiyet olsun :)
       








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder