27 Ağustos 2013 Salı

Pul Biberli Tuzlu Kuru Pasta



      Dr.Oetker in ürünlerini hep sevmişimdir. Mahlepli - Susam Aromalı kabartma tozunu da arkasında yer alan tarifle denedim. Ve tariften de, üründen de çok memnum kaldım. Tarif yine sık sık yapılacaklara eklendi bile :)
     
      Malzemeler:

      1 yumurta
      250 gr tereyağı veya margarin ( ben 220 gr becel yağ kullandım.)
      1 tatlı kaşığı tuz
      1 tatlı kaşığı pul biber
      3,5 - 4 su bardağı elenmiş un
      1 paket çeşnili kabartma tozu (mahlep ve susam aromalı)
    
      Hazırlanışı:

      Tüm malzemeyi karıştırarak, yumuşak bir hamur hazırladım. Üzerini kapatıp 20 dk dinlendirdim. 0,5 cm kalınlığında açıp,kurabiye kalıplarıyla kestim. Üzerlerine 1 yumurta sarısı sürüp, önceden 175 dereceye ısıtılmış fırında üstü kızarana kadar pişirdim. Afiyet olsun :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder