4 Ağustos 2013 Pazar

Leziz Mutfaklar Usulü Fırında Sebze



        İftara 1 saat kala, çok sık yaptığım ve severek yediğimiz fırında sebzeden canımız istedi. Ve bloğumda olmadığı aklıma gelince hemen yapıp, fotoğrafladım. Tamamen uydurduğum bir tarif olduğundan ismi de bloğuma ait olsun istedim... Çok pratik olmasının yanında çok da lezzetli :))

       Malzemeler:

       1 kabak
       1 havuç
       1 soğan
       2 patates
       Tuz, karabiber, kekik, nane, kırmızı toz biber
       Zeytinyağı
       Üzeri için; Sarımsaklı yoğurt

       Hazırlanışı:

       Kabak, havuç, patates ve soğanı yıkadım. Derin cam bir kaseye sırayla hepsini ince ve yuvarlak olacak şekilde dilimledim. Üzerlerine göz kararı zeytinyağı, tuz, karabiber, nane, kekik ve kırmızı biberi ekleyip, elimle karıştırarak, harmanladım. Fırın tepsime aktarıp, 200 derece fırında sebzeler suyunu salıp, çekene kadar pişirdim. Bu arada sarımsaklı yoğurdu da hazırladım. Pişen sebzeler ılınınca üzerlerine yoğurdu döküp, kırmızı biberle süsledim. Afiyet olsun :)




      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder